معرفی برندها و شرکت های معتبر تمامی

در این وبسایت میخوام که برای شما دوستان و بازدید کنندگان برندها و شرکت های موفق و معتبر رو معرفی کنم.

معرفی برندها و شرکت های معتبر تمامی

در این وبسایت میخوام که برای شما دوستان و بازدید کنندگان برندها و شرکت های موفق و معتبر رو معرفی کنم.

معرفی برندها و شرکت های معتبر

با سلام خدمت شما بازدیدکنندگان و دوستان عزیز میخوام در این وبسایت بهترین و معتبرترین وبسایتها ، برندها ، شرکت ها وسایت ها و ... رو خدمتتون معرفی کنم.
پیوند هم میزنم لینک سایتتون رو شما هم در عوض به ما لطف کنید و پیوند بزارید یا مارو توی وبسایت یا سایتتون معرفی کنید.
ممنون از شما❤️


طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۱
مرداد

با اسنپ فود ارزونتره

 

شرکت‏‌های اسنپ و زودفود که چندین سال در قالب یک مجموعه بزرگ به فعالیت در بازار کسب و کارهای آنلاین ایران پرداخته‌اند، در تیرماه سال ۱۳۹۶ تصمیم گرفتند که تحت یک نام تجاری مشترک به فعالیت خود ادامه دهند. اسنپ‌فود برند جدید اسنپ و زودفود است که اکنون پیش روی شماست. سامانه سفارش آنلاین غذای زودفود فعالیت خود را از سال ۸۸ با هدف ترویج فرهنگ سفارش آنلاین غذا در ایران شروع نموده و در مدت این ۸ سال، سفارش آنلاین غذا را در شهر‌های مختلف ایران اعم از تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز، شیراز و... ممکن نموده است. هم اکنون اسنپ‌فود به عنوان پیشگام سفارش آنلاین غذا در فضای کسب و کارهای آنلاین ایران با بیش از ۱۲۰۰۰ رستوران از معتبرترین و بهترین رستوران‌ها و همچنین به همراه سوپرمارکت ها و انواع و اقسام فروشگاه های ایران مشغول همکاری است.



 

  • arman mokhtari
۱۳
مرداد


سلام دوستان خسته نباشید. میخوام اینجا یه بک لینک رایگان راه اندازی کنم که سایتمون قویتر باشه. همه همدیگرو پیوند کنیم هر چقدر پیوند هامون بیشتر باشه رتبمون هم بهتر میشه مطمئن باشین.

بیاین همه همدیگرو تو وبسایتای هم لینک کنیم.
اینجوری اگه پیوند بزنیم هم سایتمون میره بالا هم توی سئو و رنکینگ سایتمون تأثیر داره.
هرکسی مایل بود زیر این پست یه کامن بزاره #پایه_پیوند بزاره تا توی سایت پیوند بشه و بقیه هم پیوند کنن.
بیاین همکاری کنیم تا قوی تر بشیم 

ممنون میشم از همتون اگه همراهی کنید 



 

  • arman mokhtari
۱۲
مرداد

خب سلام دوستان عزیز 

امیدوارم حالتون خوب باشه توی این مقاله میخوام چند تا از بهترین سایت های فروش اینترنتی ایرانی رو بهتون معرفی کنم.
باید خدمتتون بگم که این نوشته رو از سایت رونق.کام  برداشتم.
امیدوارم که نویسنده حلال کنه و این نوشته بهتون کمک کرده باشه♥.

۱- فروشگاه اینترنتی مدیسه

 

 

 

 

 

 

مدیسه یک فروشگاه اینترنتی با محوریت مد و پوشاک است. البته اگر به منوی آن نگاهی بیاندازید متوجه گروه های کالایی دیگری همچون لوازم خانگی، تنقلات و ... می شوید، که به عقیده بنده گروه کالایی تنقلات برای این سایت کمی نچسب است.

 

 

2- فروشگاه اینترنتی خوگر

 

خوگر یک فروشگاه اینترنتی معمولی نیست. خوگر را می توان پلتفرمی دانست که عرضه کنندگان کالا و مصرف کنندگان کالا را در حوزه های دکوراسیون، مبلمان و معماری داخلی بهم متصل کرده است.

 

 

3- فروشگاه اینترنتی روبان

 

روبان با این باور که بانوان زیبا هستند و باید از این زیبایی مراقبت کنند در سال ۱۳۹۴ و تحت عنوان شرکت رز تجارت روبان کار خود را آغاز کرد.

 

 

درست حدس زدید، فروشگاه اینترنتی روبان یک فروشگاه اینترنتی با محوریت لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان است. اما اگر فکر می کنید که تنها یک فروشگاه اینترنتی است اشتباه می کنید.

 

 

4- فروشگاه اینترنتی چونک

چونک یک فروشگاه اینرنتی با محوریت فروش صنایع دستی، کادو و هدیه است که در سال ۱۳۹۳ راه اندازی شده است.

 

5-  فروشگاه اینترنتی خانومی

فروشگاه اینترنتی خانومی، یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان و آقایان است که البته در زمینه بانوان به صورت تخصصی فعالیت می کند.
 
 
فروشگاه آکونیل فیدار در زمین فروش شیرآلات ساختمان و چینی آلات و لوازم بهداشتی ساختمان و همچنین هود و سینک و گاز فعالیت دارد. شما میتوانید با خیال امن و آسوده از این فروشگاه خرید کنید چون این فروشگاه بهترین رنج قیمتی را در میان رقبای خود به همراه درصد تخفیفات بالا دارد همین امر این فروشگاه را  از بقیه رقبا متمایز می سازد.
سایت فروشگاه آکونیل فیدار

 

خب دوستان در آینده فروشگاه های بیشتری رو معرفی میکنم لطفا برای حمایت از ما وبسایتمون رو در وبسایت ها و سایت های خودتون پیوند بزنید. ما هم برای جبران فروشگاه یا وبسایت شمارو در پیوندها قرار میدیم. 

ممنون که همراهیمون کردین ♥.



 

  • arman mokhtari
۰۹
مرداد

1- دیجی کالا : 

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران از دید عموم وب سایت دیجی کالا است که تقریبا در همه موارد مطرح شده در بالا تا حد ممکن خوب کار کرده است. دیجی کالا نزدیک به 10 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در ابتدای کار مانند همه فروشگاه های اینترنتی بسیار ساده و با محصولاتی با تنوع پایین فعالیت خود را آغاز کرد.

2- دیجی استایل :

دیجی استایل تا کنون به خوبی توانسته است در کنار دیگر رقیبان خود رشد کند و از تمام آنها پیشی بگیرد، دیجی استایل این کار را به خوبی انجام داده و با ارائه کالاهای اورجینال با کیفیت بسیار بالا هم چنین عقد قرار داد با تمام برند هایی که در ایران شناخته شده اند توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

3- بانه دات کام :

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام یکی دیگر از وبسایت های فروشگاهی ایران است که خرید از آن به صرفه است. این وبسایت سبد فروش محصولات خود را با لوازم خانگی و دیجیتال مانند تلویزیون، موبایل، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، کولرگازی، لوازم آشپزخانه، پکیج های متنوع جهیزیه، لوازم کوهنوردی، لوازم ورزشی، عطر، آرایشی و بهداشتی، سرگرمی، ابزارالات صنعتی، ساختمانی و لوازم خودرو پر کرده است. 

4- آکونیل فیدار :

 

فروشگاه آکونیل فیدار در زمین فروش شیرآلات ساختمان و چینی آلات و لوازم بهداشتی ساختمان و همچنین هود و سینک و گاز فعالیت دارد. شما میتوانید با خیال امن و آسوده از این فروشگاه خرید کنید چون این فروشگاه بهترین رنج قیمتی را در میان رقبای خود به همراه درصد تخفیفات بالا دارد همین امر این فروشگاه را  از بقیه رقبا متمایز می سازد.



 

  • arman mokhtari
۰۹
مرداد

با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبسایت ارزان کالا دوستان امروز میخوام یه سری برند از شیرآلات ایرانی و خارجی بهتون معرفی کنم که جزء بهتری ها هستند.

خب بریم سراغ برند ها.

برند های خارجی که میشه خیلی روی اونا حساب کرد و دارای بهترین کیفیت رو هستن شیرآلات هانزگروهه و شیرآلات گروهه هستن.

 

این دو برند محصول کشور آلمان هستند و لوکس ترین شیرآلات در حال حاظر خارجی هستند

 

برندهای شیرآلات ایرانی شامل :

1- کی دبلیو سی (kwc) :

شرکت کی دبلیو سی KWC با بهره گیری از تجهیزات سوئیسی  و متریال با کیفیت یکی از معروف ترین برند های لوکس در ایران محسوب می شود. قیمت محصولات این شرکت با توجه به کیفیت و طراحی منحصربفرد این شیرآلات از بهترین و با کیفیت ترین برند های شیرآلات ایرانی هستند.

2- شیرآلات قهرمان :

شیرآلات قهرمان را می توان جزو قدیمی ترین کارخانه تولید شیرالات در ایران نام برد که برند خود را به مدت طولانی در صدر پرفروش ترین و شناخته شده ترین شرکت تولید شیرآلات ساختمانی معرفی کرده است.

محصولات شرکت قهرمان به صورت تخصصی شیرآلات بهداشتی ساختمانی می باشد که به بیش از 20 کشور در حال حاضر صادر می گردد. این شرکت در اوایل دهه 50 شروع در تهران شروع به فعالیت کرد اما اکنون در استان اردبیل دارای بزرگترین کارخانه شیرالات در خاورمیانه می باشد.

3- شیرآلات راسان :

شرکت ماهسان پویا با نام برند تجاری معروف شیرآلات راسان از اواخر دهه هفتاد فعالیت خود را آغاز کرد و با داشتن دستگاه های پیشرفته آلمانی توانست نامی معتبر برای خود بسازد. این شرکت اکنون با داشتن نمایندگی در سراسر کشور و همچنین محصولات متنوع توانسته است نام راسان را در لیست پر طرفدارترین مارک شیرآلات ایرانی قرار دهد.

 شیرآلات ساختمانی راسان فوق العاده با کیفیت با طراحی مدرن در رنگ های کروم،سفید و طلایی تولید می شوند که در حال حاضر با مراجعه به فروشگاه آکونیل فیدار می توانید به صورت آنلاین محصولات این شرکت را مشاهده و خرید نمایید.

4- شیرآلات شودر :

شیرآلات شودر، از سال 1370 در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی آغاز به فعالیت نمود. شودر یکی از برندهای لوکس و معتبر در صنف شیرآلات ساختمانی می باشد. امروزه شیرآلات شودر با تکیه بر تجربیات ارزنده‌ی گذشته و نیز تولید کارآترین، با دوام ترین، زیباترین و در عین حفظ تناسب با نیاز مشتریان، گامی بلند و ماندگار برداشته است تا به پشتوانه طراحی آلمانی و تولید ایرانی سطح کیفیت صنعت شیرآلات ایران را ارتقاء ببخشد.

خب دوستان این برند هایی که براتون معرفی کردم بهترین ها هستند و از خریدتون پشیمون نمی شید شما می تونید این محصولات رو در فروشگاه اینترنتی آکونیل فیدار مشاهده کنید و خریدتون رو همونجا انجام بدین.

همونطور که خودتون میدونید فروشگاه اینترنتی آکونیل فیدار یه فروشگاه معتبره که درصد تخفیفات و قیمتاش عالی و باور نکردنیه بهتون پیشنهاد میکنم حتما بهشون سر بزنید.

آدرس اینترنتی آکونیل فیدار: aconeilfidar.com

شماره تلفن دفتر فروشگاه آکونیل فیدار: 02188060001



 

  • arman mokhtari
۰۸
مرداد

با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم 

فروشگاه آکونیل فیدار تمامی محصولات شیرآلات و چینی آلات لوکس خارجی و ایرانی و دارا هست 

پیشنهاد میکنم حتما بهش سر بزنید

آدرس سایت:

Aconeilfidar.com

شماره فروشگاه آکونیل فیدار:

02188060001

واتساپ: 

09370000226شیرآلات لوکس


  • arman mokhtari
۰۷
مرداد

با سلام به شما دوستان عزیز 

فروشگاه آکونیل فیدار به دلیل جشنواره فروش ویژه ی خود را راه اندازی کرده 

پیشنهاد میکنم حتما یه سر به سایتشون بزنید آدرس سایتشون: 

َAconeilfidar.com

شیرآلات لوکس



 

  • arman mokhtari
۰۱
مرداد

بهترین فروشگاه اینترنتی شیرآلات و چینی آلات و هود و سینک و گاز با قیمت های مناسب و برندهای لوکس و معتبر با بهترین تخفیف ها

آدرس فروشگاه:

(صفحه اصلی): https://aconeilfidar.com

(شیرآلات قهرمان): کلیک کنید

(صفحه ثبت نام در سایت): کلیک کنید



 

  • arman mokhtari
۰۱
مرداد

بهترین فروشگاه اینترنتی فروش شیرآلات

آدرس فروشگاه:

(صفحه اصلی): https://aconeilfidar.com

(شیرآلات قهرمان): کلیک کنید

(صفحه ثبت نام در سایت): کلیک کنید



 

  • arman mokhtari