معرفی برندها و شرکت های معتبر تمامی

در این وبسایت میخوام که برای شما دوستان و بازدید کنندگان برندها و شرکت های موفق و معتبر رو معرفی کنم.

معرفی برندها و شرکت های معتبر تمامی

در این وبسایت میخوام که برای شما دوستان و بازدید کنندگان برندها و شرکت های موفق و معتبر رو معرفی کنم.

معرفی برندها و شرکت های معتبر

با سلام خدمت شما بازدیدکنندگان و دوستان عزیز میخوام در این وبسایت بهترین و معتبرترین وبسایتها ، برندها ، شرکت ها وسایت ها و ... رو خدمتتون معرفی کنم.
پیوند هم میزنم لینک سایتتون رو شما هم در عوض به ما لطف کنید و پیوند بزارید یا مارو توی وبسایت یا سایتتون معرفی کنید.
ممنون از شما❤️


طبقه بندی موضوعی

چند نمونه فروشگاه معتبر اینترنتی

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۵۰ ب.ظ

1- دیجی کالا : 

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران از دید عموم وب سایت دیجی کالا است که تقریبا در همه موارد مطرح شده در بالا تا حد ممکن خوب کار کرده است. دیجی کالا نزدیک به 10 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در ابتدای کار مانند همه فروشگاه های اینترنتی بسیار ساده و با محصولاتی با تنوع پایین فعالیت خود را آغاز کرد.

2- دیجی استایل :

دیجی استایل تا کنون به خوبی توانسته است در کنار دیگر رقیبان خود رشد کند و از تمام آنها پیشی بگیرد، دیجی استایل این کار را به خوبی انجام داده و با ارائه کالاهای اورجینال با کیفیت بسیار بالا هم چنین عقد قرار داد با تمام برند هایی که در ایران شناخته شده اند توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

3- بانه دات کام :

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام یکی دیگر از وبسایت های فروشگاهی ایران است که خرید از آن به صرفه است. این وبسایت سبد فروش محصولات خود را با لوازم خانگی و دیجیتال مانند تلویزیون، موبایل، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، کولرگازی، لوازم آشپزخانه، پکیج های متنوع جهیزیه، لوازم کوهنوردی، لوازم ورزشی، عطر، آرایشی و بهداشتی، سرگرمی، ابزارالات صنعتی، ساختمانی و لوازم خودرو پر کرده است. 

4- آکونیل فیدار :

 

فروشگاه آکونیل فیدار در زمین فروش شیرآلات ساختمان و چینی آلات و لوازم بهداشتی ساختمان و همچنین هود و سینک و گاز فعالیت دارد. شما میتوانید با خیال امن و آسوده از این فروشگاه خرید کنید چون این فروشگاه بهترین رنج قیمتی را در میان رقبای خود به همراه درصد تخفیفات بالا دارد همین امر این فروشگاه را  از بقیه رقبا متمایز می سازد.



 

  • arman mokhtari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی