معرفی برندها و شرکت های معتبر تمامی

در این وبسایت میخوام که برای شما دوستان و بازدید کنندگان برندها و شرکت های موفق و معتبر رو معرفی کنم.

معرفی برندها و شرکت های معتبر تمامی

در این وبسایت میخوام که برای شما دوستان و بازدید کنندگان برندها و شرکت های موفق و معتبر رو معرفی کنم.

معرفی برندها و شرکت های معتبر

با سلام خدمت شما بازدیدکنندگان و دوستان عزیز میخوام در این وبسایت بهترین و معتبرترین وبسایتها ، برندها ، شرکت ها وسایت ها و ... رو خدمتتون معرفی کنم.
پیوند هم میزنم لینک سایتتون رو شما هم در عوض به ما لطف کنید و پیوند بزارید یا مارو توی وبسایت یا سایتتون معرفی کنید.
ممنون از شما❤️


طبقه بندی موضوعی

Business areas where you can implement robotic process automation

rpa همانطور که می دانیم صنعت بانکی را دگرگون می کند. دقیقاً چه کاری انجام می دهد و چگونه می تواند امروز به بانک ها کمک کند؟

برای حفظ رقابت در یک بازار اشباع ، بانک ها برای ارائه بهترین تجربیات مشتری مجبور به کشف فناوری های نوظهور بودند. از درون ، چالشهای برای به حداکثر رساندن کارآیی تا حد امکان از لحاظ هزینه ، بدون آنکه امنیت را به خطر بیاندازد ، مثل همیشه فشار می آورد. برای پاسخگویی به این خواسته ها ، فناوری اتوماسیون فرایند روباتیک (rpa) به ابزاری قدرتمند و مؤثر برای بانک ها تبدیل شده است تا مزیت رقابتی خود را در مسابقه به تحول دیجیتال حفظ کنند.

امروز ، ما به ماهیت rpa ، نوآوری در بخش بانکی خواهیم پرداخت و اینکه چگونه rpa می تواند از وظایف و کارکردهای بانکی برای راندمان عملیاتی بیشتر بهره مند شود.

اتوماسیون فرایند روباتیک چیست؟

معمولاً با هوش مصنوعی (AI) اشتباه گرفته می شود ، اتوماسیون فرایند رباتیک (rpa) یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر قانون است که وظایف تکراری را بدون هیچ توانایی یادگیری خود (مانند مثال یادگیری ماشین) به طور خودکار انجام می دهد. فروشندگان rpa مانند UiPath و Automation در هر کجا هم اکنون قابلیت های هوش مصنوعی را به عنوان افزودنی بر سیستم عامل های خود ارائه می دهند. این شامل rpa در بانکداری است که برنامه های هوش مصنوعی - مانند دید رایانه ای یا پردازش زبان طبیعی (NLP) - بخشی از فرآیند اتوماسیون است.

اکثر مردم قبلاً بدون اطلاع از این تجربه ، با rpa تجربه کرده اند. به عنوان مثال ، پیامهای خصوصی خودکار گاهی در Facebook مشاهده می شوند در حالی که یک بازدید کننده در حال بازدید از صفحه نام تجاری است. این پیام ها در واقع روبات های از پیش برنامه ریزی شده هستند که برای پاسخ به سوالات در مسنجر بدون درگیر شدن کارمندان انسانی طراحی شده اند. rpa به مشتریان این امکان را می دهد تا ضمن آزاد کردن زمان کارمندان انسانی ، پاسخ های مورد نیاز خود را سریعتر دریافت کنند. اکنون ، انسانها می توانند با مشکلات دشوارتر و پراهمیت تر از آنکه ربات بتواند رسیدگی کند ، توزیع کار را انجام دهند و به مشتری در حد توان خود خدمت کنند.

چه بخش هایی از بانک می تواند به طور خودکار rpa را انجام دهد؟

در دنیای امور مالی ، این فناوری توانایی دیجیتالی کردن دفاتر جلوی ، میانه و پشت بانک ها را دارد. هدف اصلی مشتری مداری ، فروش و تجارت ، بانکداری سرمایه گذاری ، مدیریت ثروت و حقوق صاحبان سهام است - سرمایه گذاران واقعی بانک. دفتر میانه "دپارتمانی در یک شرکت خدمات مالی ، بانک سرمایه گذاری یا صندوق محافظت از منابع مالی است که ریسک را مدیریت می کند و سود و زیان را محاسبه می کند." دفتر پشتیبان عملیات پشت صحنه مانند شهرک سازی ، ترخیص ، حفظ سوابق ، رعایت مقررات ، حسابداری و خدمات فناوری اطلاعات است.

در موارد استفاده بانکی ، rpa با AI به منظور ایجاد آنچه به عنوان "اتوماسیون هوشمند" شناخته می شود ، جمع می شود. از طریق این اتوماسیون هوشمند ، کارهای تکراری دنیوی و سخت در پیش بینی های هوش مصنوعی و الگوریتم های پیچیده تری برای دستیابی بیشتر در بانک وجود دارد تا اینکه فقط با rpa انجام شود.

 

پیشرانهای rpa دگرگونی دیجیتال بانکی چه بخش هایی از بانک می توانند به طور خودکار از rpa اتوماتیک استفاده کنند؟

در صنعت بانکداری چندین کار تکراری وجود دارد که معمولاً توسط انسان تمایل پیدا می کند. مطابق گزارش اتوماسیون Deloitte 2018 در وردپینگ و سرویس دهی مداوم از مشتریان مشتری های تجاری ، این نمونه هایی از چگونگی خودکارسازی rpa در حال حاضر وظایف رایج بانکی است:

ایمیل و پیوست ها را باز کنید

پر کردن فرم ها

کپی و چسباندن داده ها ، سپس ادغام داده ها از مکان های مختلف

پیروی از تصمیمات و قوانین "اگر / سپس"

استخراج و دوباره پردازش داده ها در گزارش ها یا داشبورد

انتقال پرونده ها و پوشه ها و استخراج داده های ساختاری از اسناد

اتصال سیستم ها از طریق API

خواندن و نوشتن به پایگاه داده ها

انجام محاسبات

خراش دادن داده ها از وب

ورود به برنامه های وب / شرکت

این وظایف بخشی از فرایندها و رویه های بیشتر در امور مالی است. عملکردهایی مانند مدیریت حساب ، وام ، مدیریت ریسک و انطباق بیشترین وعده برای پتانسیل اتوماسیون rpa را نشان می دهد.

به عنوان مثال ، در عملیات رعایت ، ممکن است کارکنان نیاز به کپی کردن اطلاعات از یک سند داخلی در فرم های انطباق داشته باشند. برای کلاهبرداری ، کارکنان ممکن است نیاز به مرتب کردن حجم وسیعی از داده ها در صفحه گسترده ، استخراج نقاط خاص داده ها و تهیه گزارش یک رویداد داشته باشند. حزب PD توانایی این را دارد که بیشتر این فرایندها را به صورت خودکار انجام دهد.

برای اعطای وام ، بیایید یک روند وام مصرف کننده معمولی را بدون rpa تجزیه و تحلیل کنیم. ممکن است کارمندان در بانکها نیاز به انجام کارهای دستی بسیار تکراری ، مانند کپی و چسباندن اطلاعات بین ایمیل ، سیستم های پردازش وام و چندین وب سایت دولتی داشته باشند. روند به طور سنتی چیزی شبیه به این است:

وقتی مشتری با بانک تماس می گیرد ، یک کارمند خدمات مشتری آنها را به سیستم پردازش وام سوار می کند

افسران وام مصرف کننده سپس چک اعتباری دستی را انجام می دهند. آنها سپس این داده ها را در سایر پایگاه های داده مورد نیاز جهت انطباق یا ذخیره سازی داده ها کپی می کنند

اطلاعات ارائه شده توسط مشتری ، مانند نام و آدرس ، در برابر سوابق دولتی در وب سایتهای قانونی تأیید شده است

این کل فرایند دستی است و باید بارها و بارها برای هر مشتری انجام شود. با استفاده از rpa ، یک افسر وام داده های مشتری را با کلیک یک دکمه دریافت می کند. نرم افزار rpa می توانست به طور خودکار بررسی اعتبار را انجام دهد ، کلیه داده ها را در پایگاه داده ها و جدول های دیگر کپی کند

می خواهیم به معرفی نرم افزار کاربر مجازی بپردازیم. این یک نرم افزار اتوماسیون ساز است که می توانید هر برنامه یا صفحات وب را با ان اتوماسیون کنید. چند ربات ساخته شده توسط این شرکت که دروبسایت https://www.v-user.com/fa

موجود می باشد را نام میبریم.

 

همچنین این ربات ها دارای نسخه ازمایشی هستند که می توانید از لینک بالا آنهار را دریافت نمایید.

  • arman mokhtari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی