معرفی برندها و شرکت های معتبر تمامی

در این وبسایت میخوام که برای شما دوستان و بازدید کنندگان برندها و شرکت های موفق و معتبر رو معرفی کنم.

معرفی برندها و شرکت های معتبر تمامی

در این وبسایت میخوام که برای شما دوستان و بازدید کنندگان برندها و شرکت های موفق و معتبر رو معرفی کنم.

معرفی برندها و شرکت های معتبر

با سلام خدمت شما بازدیدکنندگان و دوستان عزیز میخوام در این وبسایت بهترین و معتبرترین وبسایتها ، برندها ، شرکت ها وسایت ها و ... رو خدمتتون معرفی کنم.
پیوند هم میزنم لینک سایتتون رو شما هم در عوض به ما لطف کنید و پیوند بزارید یا مارو توی وبسایت یا سایتتون معرفی کنید.
ممنون از شما❤️


طبقه بندی موضوعی

تبلیغات خود را شروع کنید با X2 مؤثر اینستاگرام BOT

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۸ ب.ظ

با استفاده از فیلترهای Pro Targeting Pro پیروان و لایک های واقعی را بدست آورید! هشتگ ، مکان و نام کاربری با فیلترهای جنسیت و زبان ، تماشای داستانهای اینستاگرام ، مانند خوراک و نظرات

بوت اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام ابزاری برای صرفه جویی در وقت است که از نظر شما اقدامات شبیه به انسان را انجام می دهد. با ترک لایک ، مشاهده استوری و دنبال کردن ، توجه کاربران را به خود جلب می کند. ربات هوشمندانه فعالیتهای ارگانیک شما را از طریق حسابهای موجود در طاقچه شما - مشتریان و طرفداران بالقوه شما افزایش می دهد افراد متوجه حساب شما می شوند ، آن را بررسی می کنند و شروع به دنبال کردن می کنند. اینگرامر ایمنی را تضمین می کند زیرا در هنگام استراحت ، مانند یک انسان واقعی رفتار می کند. رشد ارگانیک اینستاگرام هرگز چندان بی دردسر و ارزان نبوده است.

How to Make an Instagram Bot With Python and InstaPy – Real Python

تبلیغات خود را شروع کنید

با X2 مؤثر

اینستاگرام BOT

با استفاده از فیلترهای Pro Targeting Pro پیروان و لایک های واقعی را بدست آورید! هشتگ ، مکان و نام کاربری با فیلترهای جنسیت و زبان ، تماشای داستانهای اینستاگرام ، مانند خوراک و نظرات

اتومبیل دوست دارد

پیام مستقیم

AUTO FOLLOW / UNFOLLOWOW

تنظیم برنامه ریزی

ابزارهای اینستاگرام

دریافت در یک ماه:

25000

2 000

اینگرامر نیازی به بارگیری ندارد. کمپین رشد خود را از هر دستگاه مدیریت کنید.

بوت اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام ابزاری برای صرفه جویی در وقت است که از نظر شما اقداماتی مانند انسان انجام می دهد. با ترک لایک ، مشاهده استوری و دنبال کردن ، توجه کاربران را به خود جلب می کند. ربات هوشمندانه فعالیتهای ارگانیک شما را از طریق حسابهای موجود در طاقچه شما - مشتریان و طرفداران بالقوه شما افزایش می دهد. افراد متوجه حساب شما می شوند ، آن را بررسی می کنند و شروع به دنبال کردن می کنند. اینگرامر ایمنی را تضمین می کند زیرا در هنگام استراحت ، مانند یک انسان واقعی رفتار می کند. رشد ارگانیک اینستاگرام هرگز چندان بی دردسر و ارزان نبوده است.

چگونه کار می کند

کمتر از 7 دقیقه زمان لازم برای ثبت نام در ربات اینستاگرام ما و تنظیم اولین تبلیغ شما است. با دنبال کردن 3 مرحله ساده ، بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را خودکار کنید:

 

قیمت های ما

ما می گویم نه به سردرگمی و بله به سادگی! Ingramer Instagram Bot Powered By A.I. 4 ماژول مختلف ارائه می دهد ، که شامل تمام ویژگی های محبوب ما است. هنگام اشتراک بیش از یک ماژول و یک دوره طولانی ، می توانید تخفیف بیشتری کسب کنید. تصمیم به شما بستگی دارد:

آیا استفاده از INSTAGRAM BOT امن است؟

بله ، این متداول ترین سؤال برای هر مشتری است. چرا اینگرامر ایمن ترین ربات اینستاگرام در بازار است؟

محدودیت های مجاز

تیم توسعه دهنده اینگرامر الگوریتمی ایجاد کرده است که به کلیه قوانین و محدودیت های اینستاگرام پیروی می کند. اگر از ابزار اینگرامر استفاده می کنید و از انجام اقدامات دستی اجتناب می کنید ، ممنوع نیست.

رفتار واقعی بشر

اینگرامر همچنین دوره استراحت و خواب را رمزگذاری کرده است. این امر صرفاً از رفتار یک انسان مطابق با یک منطقه زمانی انتخاب شده تقلید می کند.

تیم پشتیبانی شرکت کننده

طی 7 سال گذشته ، اینگرامر تیمی از متخصصان را ایجاد کرده است که همیشه حساب شما را ایمن نگه می دارند. ما برای هر حساب اینستاگرام محدوده حداقل شرایط لازم را داریم که از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری می کند.

چگونه می توان پول و
در اینستاگرام موفق باشید؟
راحت تر از چیزی است که فکر می کنید! اینستاگرام را به مخاطب درگیر خود تبدیل به منبع درآمد زایید.

چگونه می توانم سرویس را به صورت رایگان تست کنم؟

ما دیگر یک دوره آزمایشی رایگان را ارائه نمی دهیم زیرا اکنون یک VPN حق بیمه منحصر به فرد ارائه می دهیم ، که به دلیل آخرین به روزرسانی های اینستاگرام برای ما ارزان نیست.

شما می توانید ارسال خودکار (3 ارسال به صورت رایگان) و خودکار مستقیم (10 پیام به صورت رایگان) و همچنین ژنراتور هشتگ (3 سؤال به صورت رایگان + 3 سؤال بعد از ثبت نام) را امتحان کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که پرداخت خدمات VPN قابل استرداد نیست. VPN برابر با 7USD = 7EUR در هر 2 هفته ، 10USD = 10EUR در هر ماه ، 20USD = 20EUR در هر 3 ماه است. در صورت لغو سرویس Ingramer ، مشتری دارای کلیه حقوق استفاده از VPN می باشد.

پرداخت برای ژنراتور هشتگ (معادل 22 دلار یا 19 یورو در ماه) قابل استرداد نیست.

حساب من مکث شده است!

ما برای ناراحتی متاسفیم. اینستاگرام به روزرسانی های جدیدی دارد و ما در تلاش هستیم تا از این مسئله جلوگیری کنیم. نگران نباش ما دوره ای را که مکث کرده است جبران خواهیم کرد.

اول از همه ، مطمئن شوید که اتصال VPN را در دستگاه خود دارید.

پس لطفا موارد زیر را انجام دهید:

1. تغییر رمز عبور اینستاگرام؛

2. اجازه مجدد در سیستم اینگرامر (از طریق "ویرایش" در بخش Accounts

 

  • arman mokhtari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی