با خرید ربات افزایش فالوور کاربر مجازی شما نیازی به دنبال کنندگان طولانی نخواهید داشت. . این ربات قادر خواهد بود در کسری از زمان تعداد زیادی لایک ، کامنت، فالو ، نوفالو و ... را انجام دهد. از لینک زیر می توانید ان را دانلود نمایید.
https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی
تعداد رهروان اکثر زمان ها یکیاز بی متانت ترین معیارهای کبر و غرور تلقی میشود. اینجانب میتوانم رابطه برقرار کنم اینجانب سهم نسبتاً عجیبی از خودم را در توییتر ، چهره بوک ، اینستاگرام و لینکدین به آن شماره طلایی پیوند خورده ام - روزی رویش پیروی خویش را به یکیاز دوستان عزیز اشاره خواهم کرد و روز آنگاه حس میکنم ناامن نیستم. به اندازه کافی وسیع هنوز ، با وجود کبر ، در تعداد رهروان قیمت دارااست. در حالی که به حیث میرسد شماره قاچاق در تعقیب میباشد ، رهروان تأثیر متناسب در توسعه و گسترش و توسعه پیام شما و واحد سنجش سرعت کلیک و برداشت شما داراهستند.
10 بیت همت گردیده و حقیقی و واقعی در امر رویش رهروان قبلی از اینکه به شیوه های تحقیقاتی برای رویش رهروان شما بپردازیم ، می خواستم با شرح سریع بعضا از شایسته ترین طرق رویش رهروان دنبال کنم. به احتمال زیاد زمانی در جستجوی نکات مرتبط با رسانه های اجتماعی میباشید یا این که درمورد طریق بدست آوردن طرف داران از طرف آنان ، این نظرها را پیدا میکنید. Big 10 در اینجا آورده شدهاست: محتوای عالی ارسال فرمایید بیوگرافی ماهر بنویسید از هشتگ به کار گیری فرمایید یک علامت Instagram / Twitter / Facebook را در بلاگ خویش قرار دهید در بسترهای اجتماعی با سایرافراد مشغول گردید اطمینان نتیجه ها فرمایید که محتوای شما قابل اشتراک میباشد محتوای سایر افراد را مجدد به اشتراک بگذارید به تأثیرگذار برسید فعال باشید یوزرها دیگر را دنبال نمایید
1. داده ها در مقابل اصلاحات کلید دستیابی به 2 برابر دنبال کننده اضافه: راجع به خودتان کمتر اشتراک بگذارید آیا شما یک اطلاع دهنده میباشید یا این که یک صورت دهنده؟ پژوهشگران دانش کده راتگرز دریافتند که فقط 20 درصد از ما در رسانه های اجتماعی جاسوس می باشند ، در حالی که 80 درصد دیگر مافورمر میباشند. دقیقاً چه میباشد؟ Meformers - کاربرانی که به روزرسانی های رسانه های اجتماعی را منتشر مینمایند اضافه مرتبط با خودشان میباشند خبررسان - کاربرانی که به روزرسانی هایی را ارسال مینمایند که بیش تر به اشتراک گذاری داده ها میباشد گروه روتگرز بعداز تجزیه و آنالیز داده های نتیجه ها از مثال گیری از اکانت های توییتر ، به ساخت اصطلاح \"meformer\" انتها اعطا کرد. تجزیه و چک آنها ، مبنی بر الگوهای به کارگیری به یار داده های توییتر و رهروان ، اختلاف لحاظ واضحی در میان کسانی که داده ها را به اشتراک میگذارند و اشخاصی که راجع به خودشان به اشتراک میگذارند ، مشاهده شد. و به چه شکل این رابطه با رهروان داراست؟ اطلاع دهندگان بیش تر از دو برابر رهروان مورفورمرها داشتند. به حیث میرسد که به اشتراک گذاشتن داده ها در رسانه های اجتماعی برای تعداد دنبال کننده خویش بهتر از اشتراک گذاری راجعبه خودتان میباشد.
2. خویش را منبع بنامید گوروس ، نویسندگان و کارشناسان تعداد 100+ رهروان بیشتری کسب مینمایند روی پووارشیک ایده جالبی در رابطه رویش رهروان داراست. آن را بزرگی توییتر نامیده میگردد ، و مانند این مورد ها پیش می رود: منش سریع سریع برای فراهم کردن یک جور از اشخاص بهدنبال شما: باراک اوباما باشید. یا این که کتی پری یا این که جوئل گاسکوئین. چه عواملی مانند اینها مشترک میباشند؟ آوازه ، آری البته آنها همینطور سازنده و آفریننده و رهبر میباشند. فعالیت خلقت به عبارتی چیزی میباشد که آنانرا از هم غیروابسته میکند. پووارشیک تا آنجا پیش رفت که یک هرم موءثر برای اکران سلسله مراتب عظمت در توییتر تشکیل داد. شما میتوانید این هرم را در اکثر شبکههایمردمی دیگر ، با یکسری ترفند اعمال نمائید (مثلا ، گزارش در توییتر نسبت به بقیه کانال ها اضافه میباشد).
3. از بروزرسانی ها پرهیز نمایید طرح ریزی اجتماعی تصحیح شماره 1 برای محافظت رهروان شما میباشد همینطور میتوانید به سؤال رهروان بیشتری از طرف مقابل نزدیک گردید: بخشی از داشتن تعداد متعددی از رهروان ، درک کردن طرز نگه داشتن آنها میباشد. یک مطالعه دیدنی بوسیله گروهی از پژوهشگران کره ای درباره ی چگونگی و چرا عدم رغبت وجود داشته میباشد. آنان به 1.2 میلیون حساب توییتر نگاه کردند و قیمت توییتها و تعاملهای 51 روزه را ارزیابی کردند. از روش تجزیه و نظارت و مذاکره ها ، آنها دریافتند که دست اندرکاران ذیل با عدم به کارگیری از بازی ها وارد بازی میگردند: در بازه عصر کوتاهی تعداد بخش اعظمی از به روزرسانی ها را شکاف میکنید ارسال مطالب در خصوص موضوعات بی عشق به اشتراک گذاشتن جزئیات مادی معاش یک فرد بخش گفتگو از مطالعه تحقیق معنا \"پی در پی\" را نشان اعطا کرد - به روزرسانی های بخش اعظمی در یک توشه. بیشتراز نیمی از ناآرامی ها در اثر پارگی فیس میدهد. (یبگشسنبکسیبمک ، به همین ادله میباشد که ما بافر را تولید کردیم!
4- آنچه را که میخواهند به مردم بدهید 52٪ از رهروان خواستار پیشنهادهای ویژه می باشند در صورتیکه شما یک برند تجاری میباشید که دنبال دنبال کننده های بیشتری در رسانه های اجتماعی میباشید ، به شما یاری مینماید تا بدانید که دنبال کنندگان شما بعداز چه مواقعی می باشند. پژوهش ها Nielsen در ماه مارس مطالعه ای را برای توییتر انگلستان انجام اعطا کرد ، که روستا برهان مهم پیروی مردم از برند ها را نشان اعطا کرد. 55٪ از آن ها پیروی می نمایند چون این برند را دوست داراهستند. 52٪ دنبال پیشنهادات یا این که تبلیغات ویژه می باشند. 51٪ دنبال مینمایند تا از خبرها این مارک آگاه گردید. فی مابین 10 استدلال برتر ، یکیاز وسیع ترین مفهوم ها تخفیف بود. عارضه ها ذیل مشتمل بر پیشنهادات ویژه یا این که تبلیغات ، رایگان بدونپول ، و محتوای منحصربهفرد میباشد. جذاب اینکه حقیقت این میباشد که یک برند هفتمی ادله دوستداشتنی پیروی از یک مارک ، محتوای مشغول کننده و اثر گذار را ارسال مینماید. به حیث میرسد این نشان میدهد که چیزهای بیشتری می بایست دنبال شود تا بازاریابی با محتوای خوب.
5- فرکانس خویش را ارتقاء دهید هرچه تعداد بیشتری ارسال نمایید ، رهروان بیشتری خواهید داشت این ممکن میباشد برای اکثری از شما به عنوان \"عقل سلیم\" قرار بگیرد ، براین اساس بسیار دیدنی میباشد که میبینید داده هایی برای تنظیم ورژن حمایت کننده از این داعیه موجود است. کمپانی تحلیلی رسانه های اجتماعی Beevolve برای یافتن رابطه فی مابین فرکانس توییت و دنبال کنندگان توییتر ، 36 میلیون پروفایل توییتر و 28 میلیارد توییت تجزیه و چک کرد. نتیجه ها (همان گونه که احتمالاً حدس زده اید): اشخاصی که توییت بیشتری می نمایند بیشترین دنبال کننده را داراهستند. به صورت مختص: یک استفاده کننده توییتر که 1 تا 1000 توییت ارسال نموده است ، به صورت میانگین 51 تا 100 دنبال کننده دارااست کاربرانی که بیشتراز 10،000 توشه توییت کرده اند به صورت میانگین 1000 تا 5000 استفاده کننده دنبال میگردند تقریب زده میگردد که فردی با بیش تر از 15،000 توییت دربین 100001 تا 1 میلیون دنبال کننده داشته باشد.
6. به اشتراک بگذارید مثبت به روزرسانی های بشاش با دنبال کنندگان اضافه رابطه دارااست لحن و صدای شما در رسانه های اجتماعی حقیقتاً متعدد میباشد. پژوهش ها دن زارلا درباره ی رهروان - چگونگی تأثیر عواملی مانند بیانات ، خویش اشاره و آواتارها بر شمارش موردها تأثیر داراست - در امر مسئله کلام کرد. اینجانب دریافتم که گفتگوها منفی با تعداد رهروان ذیل خیس پیوند خورده میباشد.